México[ˈmehiko]

The new life in North America.

EL D.F ( el de efe)

Publicerad 2011-09-30 22:06:34 i MÉXICO

Sorrryy for not blogging på ett mycket bra tag! Men jag har verlkigen haft fullt upp! Vi hade så många läxor och planer förra och denna vecka.  
Kort sammanfattning bara:
Vi hade bal i fredags! Det var såååå kul och allt var så fint! Vi dansae hela kvällen/natten, från 22-04!
Kvällen därpå stack vi till salsaklubben Passión igen och dansade en del där också. Vi stötte på 3 basketspelare, två amerikanare varav ena var MaJic Dorsey, och en mexikan. Vi pratade och dansade med dem och "bestämde" senare att ses på söndagen för att de hade match. 
Söndagen var vi på middag hos Karlas (en annan Karla vi har contabilidad med) mormos syster. Åt såååå goood hemlagad Mole-- *vattnas i munnen bara jag tänker på det* Därefter stack vi med Karla och hennes syster och vänner till el metro coh såg matchen. Snackade med MaJic och David innan och efter matchen.
Ikväll ska vi till Mexico City och stanna där till söndag kväll! Det är jag sahar tyskarna, Karla ancira, Martial och en till kille som tyskarna har föreläsning med.
Hoppas det blir kul!
.
ha det så bra!
.
By the way, med el D.F menar jag Mexico City, de kallar staden antingen för "México" eller D.F (Distrito Federal, ingen säger Mexico City.

Kommentarer

Postat av: Armin

Publicerad 2011-10-11 21:42:51

Hola senorita! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela