México[ˈmehiko]

The new life in North America.

VÅR.

Publicerad 2012-03-12 12:41:13 i ALLMÄNT

.
Tyyypiskt! Så fint väder ute, man känner verkligen att våren är påväg men så är man förkyld!
Hade 2 Zumbapass igår - dumt! Fastän jag kände att jag var riktigt förkyld så kunde jag inte ställa in passet i och med att jag ställde in förra veckas pass på grund av handelsrättstentan. Jag tog inte i så mycket men mår sämre idag. Fick stanna hemma från skolan, hoppas jag inte missar något viiktigt!

Sitter och tittar på SVT 1 nu, repris på Melodifestivalen och Loreen sjöng precis. Åh hennes låt går fortfarande rakt in i mitt hjärta. Jag minns hur jag maxade låten i flera veckor efter första gången hon uppträdde den. Svårt att hålla inne tårarna när jag hör den. Och då hon uppträdde den för första gången var då jag mådde som värst efter att ha kommit hem från Mexiko, så får tillbaka de känslor jag hade då när jag hör hennes låt.. Lite jobbigt :/

Haha nu sjunger Molly, hennes outfit ser såå sjukt obekväm ut?! Ifall jag hade stått på scenen och uppträtt hade jag lätt satsat på bekväma kläder (till exempel som Loreen, haha),  man till och med ser att Molly inte känner sig bekväm i de övertighta läderkläderna..stackare..
.

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-07-15 16:36:32

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela