México[ˈmehiko]

The new life in North America.

ESCUELA FINITA.

Publicerad 2011-12-07 12:04:56 i MÉXICO

Iiih, okii bloggade precis, men måste uppdatera igen! För två veckor sedan började vårt "jullov" dock hade vi endast de sista stora tentorna för varje kurs som bestod av del 1, 2 och 3, alltså allt vi lärt oss under hela terminen. Vi hade alltså inga lektioner förutom tentorna, 4 tentor två veckor sedan och 3 tentor förra veckan. Och nuuu loggade jag snabbt in på mitt konto på skolans hemsida för att se ifall jag fått mina slutliga betyg från alla kurser och det hade jag! Jag klarade alla!! Wieee! Skönt att veta det nu och att ha allt avklarat! Jag minns hur orolig min mamma och mina vänner var över hur det skulle gå för mig eftersom alla kurser vi skulle ha skulle vara på spanska. Men kolla, det gick jättebra (hvala Bogu)!

Klockan är 5 på morognen, dags att sova!
Buenas noches!
.
Hahaha bjuder på en nördig bild från skolan!

Kommentarer

Postat av: Mirza

Publicerad 2011-12-07 23:26:07

Wieee!!! kazem i ja,puno si slatka''nördigen ''...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela