México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SHORT UPDATE.

Publicerad 2012-02-17 01:47:13 i ALLMÄNT

Hej hej!
.
Kort uppdatering!
.
.
Jag har haft fuullt upp i skolan, har det forfarande. Tenta nästa vecka och en annan tenta veckan efter! Gillar det inte alls eftersom jag bara kommer att stressa :(
.
Zumba kurserna började i helgen! På söndagar håller jag i 2 pass i Vittsjö och ett pass på torsdagar i Kristianstad. Känns skönt och vara back on track!
.
Hmm.. något annat nytt? Nej, förutom att jag även håller på och söker en massa sommarjobb! Hoppas verkligen något företag nappar och blir intresserade :/
.
.
Det var nästan allt jag hade och dela med mig.. har inte så mycket att säga, längtar bara tills tentorna är över.
.
.
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela