México[ˈmehiko]

The new life in North America.

PRESENTACIÓN.

Publicerad 2011-10-06 18:32:40 i MÉXICO

Heeej!
Åh jag har skuldkänslor för att jag inte uppdaterat något! Men vi har verkligen knappt tid, det tar sån tid att lägga upp bilder och sen berätta om allt vi hittat på (nej, jag måste inte ladda upp så många bilder, meen jag vill verkligen att ni ska se allt! jag vill dela med mig så mycket som möjligt av mitt äventyr!)
.
Förra veckan var det "International day" i skolan så alla utbytesstudenter hade presentationer om vårt land (ja, bara vi 6). I onsdags höll jag och Sahar en 30-min presentation om Sverige och vi hade ca 50 personer som kom för att lyssna på oss. Haha eftersom jag och Sahar började bli förkylda den veckan och få ont i halsen så var det ganska jobbigt att prata men det gick ändå bra!
Undertiden vi pluggade till vår presentation och letade efter bilder på ex smörgåstårta, knäckebröd, fisk, köttbullar osv så längtade vi heem såå mkt! Men endast pga maten! :P
.
.
Dessa bilder är från skolans websida:

Tyskarna, från vänster: Jan, Jasmin & Marisa

Martial berättade om France och alla tjejer blev helt förälskade, haha, eller okej, killar också. Ungdomarna här älskar verkligen Frankrike. De dör för Paris och Martial är från Paris haha men tyvärr är han upptagen !:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela