México[ˈmehiko]

The new life in North America.

CUMPLEAÑOS DE MAMÁ ♥

Publicerad 2011-11-02 10:01:24 i MÉXICO

.
.
IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET MIN MAMMAS FÖDELSEDAG!!!!

.
Mama, prvi put da ne slavimo ni tvoj ni moj rodjendan zajedno! Nema presenter ove godine :( Al zato ces ti dobiti tvoj present u januaru kad se ja vratim! = Ja sam ti presenten! hihi.. haha nej skoja.. Nej men nadam se da ces fino slaviti rodjendan i da ces biti slobodna sa posla i odmarati i slaviti s prijateljima!
Önskam da sam tu sada, nesta bi roligt hittali på danas :(  Mozda bi otisle do nekog grada, shoppali i kasnije jeli u finom restoranu. Pricale bi i druzile se kao dvije najbolje drugarice.
Haha!, sad mi od jednom nekako kroz glavu proslo kad smo bile u Chicagu, setale kroz "Boys-town" (gay-området). Mi setamo, sjecam se da je bilo taman tamo gdje su imali oko 1000 sushi restauranger, typ pocetka one ulice., Ialla fall mi setamo, i onda ide jedan zgodan momak ispred nas, i gleda u mene i u tebe, taman kad prolazi pokraj nas kaze "hi beautiful", ili nest slicno, nisam sad 100%. Haha i onda smo odma ja i ti pocele: "Meni je to rekao!" -"Neee, menii!, u mene je gledao!" haha.. I kad smo bile u Bosni. Kad smo se vratile iz Mostara, nismo kupile tramvajske karte pa nas policija ganjala., HAHAHA! Mi kofol neznamo bosanski, otisle od policije, a dok bjezimo i okrenemo se vidimo da idu 2 iza nas.. haha, ja sam se takooo bojala tada! Mi zurimo od njih, sakrijemo se brzo iza neke zgrade i pocinjemo se presvlaciti hahaha! I jos kisa pada! Kad smo gotove s the "make-over" (ti uzela moju neku kratku majicu kao magtröja, hahaha i svezala kosu s drugom majicom, prava macka, hahaha) zurimo uza one velike stepenice, i onda dodje momak neki, i gleda u tebe i kazee "Opaaaaa!" Hahahaha! Awww. Saknam te trenutci.
.
Mamma, du är min bästa vän. Du är den enda som känner mig ut och in. Du kan alltid se hur jag mår, hur känner mig och vad jag tänker på utan att jag behöver tala om det för dig. Du vet när något är fel, när något fått mig må dåligt och tvärtom, när något fint och bra hänt mig som fått mig att må bra. Du vet Alltid vad du ska säga när jag känner mig svag och är ledsen. Du tvekar ingenstans när du ska ge mig tips. Med dina kloka, visa och perfekt utvalda ord får du mig att känna mig bra och stark då det behövs som mest.
.
Jag uppskattar allt du gjort för mig. Du är verkligen en godhjärtad och smart människa och jag tackar Allah dz.s. som gett mig den gåvan att ha dig som mor. Du är verkligen speciell, jag är så stolt och tacksam över att det är du som uppfostrat mig.
Du är en kämpare, en krigare, en stark och självständig kvinna som jag är så otroligt stolt över! Vad som än händer så ger du inte upp. Jag har lärt mig mycket av dig och jag vet att det finns mycket mer jag har att lära mig.
.
Mama, zelim ti sve naj naj najbolje. Da ti Allah dz.s. podari puno zdravlja, srece i ljubavi! Sretan ti rodjendan!
Volim te ♥
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-02 12:01:25

Mimi ti si moje veliki SRCE koje harmonicno kuca u meni i daje mi puno energije da budem to sto jesam:):):):).



Prvo si me rasplakala a ubrzo poslije toga Sam se jako smijala Tim tvojim ne zaboravnim dozivljajima sa tvojom mamom gdje je i policija (revizija) umjesata ( Mimi sat ce svijet reci...)

Hvala Mimi na ovako lijepim rijecima koje mi puno puno znace i lice na tebe.. LJUBIM TE

Postat av: Slavica

Publicerad 2011-11-02 19:35:51

Eeeeeeeeeeeee,Merima skoro si i mene rasplakala.......... a pored toga i nasmijala ,mogu misliti kako ti je mama sretna!Ima i razloga da bude presretna.kram

Postat av: Merima

Publicerad 2011-11-03 00:26:12

Mama: Hahaha jesi slatka., neka, to sto se desilo se desilo,i bas je roligt minne! :D VOLIM TE <3



Slavica: Hvala Slavice za fine komentare! Tako mi je drago sto mi citas blogg, puno mi znaci, i puno mi je drago da sam te nasmijala! :) KRAM!

Postat av: slavica

Publicerad 2011-11-03 14:18:40

citam ,citam tvoj blogg i uzivam..........kram

Reuf ija smo bili u Mexico neko mjesto "Rocky point" ili tako nesto kada smo bili u Arizoni(to je odma na granici Arizone.kram

Postat av: Merima

Publicerad 2011-11-10 07:31:41

Slavica: Ah, vidjela sam sad na google "Rocky Point",izgleda super! kad ste tamo bili? kram

Postat av: slavica

Publicerad 2011-11-14 09:00:29

Tamo smo bili prije 3 godine("alaj " vrijeme brzo leti i samo leti............ ali to nama starijima leti, vama mladjima samo ide vrijeme)

Zelim ti sve najljepse!!!!!!!!!!!!!kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela