México[ˈmehiko]

The new life in North America.

ZUMBA INSTRUCTOR TRAINING.

Publicerad 2011-06-10 11:33:55 i ALLMÄNT

Jag är så avundsjuk på BETHZA just nu! Hon är min äldsta vän (barndomsvän) och en av mina närmaste vänner. Just nu är hon i Danmark, någonstans utanför Köpenhamn och tar sitt Zumba licens! Det var exakt 7 månader sedan jag var i Stockholm och tog mitt licens. Det var verkligen en härlig upplevelse! Att få träffa Steve Boedt, en välkänd ZES tränare - Zumba Education Specialtist från Belgien som åker runt i världen för att utbilda nya Zumba instruktörer, var stort!
Han är också en step & aerobic dance intstruktör samt en Nike Elite trainer som medverkar på olika Nike convent.
Steve är så jordnära, rolig, positiv och framför allt Glad! Han inspirerade mig så sjukt mycket i Stockholm! Jag önskar att jag vore som han när jag står framför mina deltagare och dansar. Så engergifull! Men det kommer hoppas jag, tar tid att verkligen släppa loss framför nya ansikten. Efter Mexiko ska jag ge järnet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela