México[ˈmehiko]

The new life in North America.

WORK.

Publicerad 2011-06-16 17:40:44 i ALLMÄNT

Var och jobbade på andra jobbet idag! Chefen ringde och de behövde hjälp -  Merima to the rescue!
Senare ikväll blir det möte med Medborgarskolan, dansledarna och cheferna ska fika! Haha myspys.
Bilderna från Landskrona igår kommer nästa vecka eftersom min bror tog med sig kameran till Barthelona! ÅH I wish I was there with him nu. Vi hade besökt allt möjligt där, ätit på fancy spanish restaurants, tagit en massa bilder och jag hade pratat español och översatt till honom. Åh :/ NEXT YEAR, aBd!



BARCELONA 05/09


La Sagrada Familia




hahaha så ful bild, men RESPEKT! CAMP NOU!



Las Ramblas

Kommentarer

Postat av: Sahar

Publicerad 2011-06-16 19:47:49

Är oxå kär i barcelona, hade lätt följt med dig efter Mehiko !!! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-17 00:00:03

Haha ja om vi inte fått enough av varandra efter Mexico.. haha skoja! nej vi får inte tjafsa för mycket

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela