México[ˈmehiko]

The new life in North America.

VÄSTRA HAMNEN.

Publicerad 2011-06-08 23:36:59 i MIN VARDAG

Efter Amals BBQ i lördags stack jag, Sahar och Rewa till Västra Hamnen för att bland annat experimentera lite med våra nya kameror. Sahar visste inte riktigt ifall hon var nöjd med sin nya Canon G12 (haha skitcoolt namn om man läser det på engelska, nästan som D12, hahaha.. yeah, don't laugh at me..) och jag ville ta fina bilder och fortsätta lära mig min kameras funktioner. Det var jättemysigt att gå runt där i ett par timmar, riktigt skönt. :)






Mörk effekt


Ljus effekt






Bokade tid idag för klippning imorgon. Ska raka av halva högra sidan! :D Precis som Cassie! Har längtat till det riktig länge nu :D Haha gotcha! ..eller inte..  Änywäyz wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela