México[ˈmehiko]

The new life in North America.

TIDSINSTÄLLT.

Publicerad 2011-06-21 08:15:00 i ALLMÄNT

Under dagen kommer lite tidsinställda inlägg, som det här till exempel!
Måste nämna en rolig grej. Igår när jag satt med mamma i vardagsrummet så började hon prata lite om Mexiko, att hon kommer vara orolig, att vi MÅSTE Skypa VARJE dag, osv.. Måste btw skapa ett Skype inlog till henne och fixa cam osv., haha aw :)
I alla fall! HAHA sen helt out of nowhere hon bara: Mimi. det jag mest är orolig för är att du träffar någon därborta och blir kär.. hahah jag ba WHAT?! haha, aw :)  Trodde hon skulle säga något som att jag inte får gå ut sent på kvällen, måste ta hand om mig, inte lita på folk osv.. haha
Hon läser min blogg so -  mamma neećuu! oroa dig inte :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela