México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SONY NEX-5.

Publicerad 2011-06-04 18:02:51 i ALLMÄNT


Anledingen till att jag tar så många bilder så fort jag går ut är att jag har köpt ny kamera! Köpte den Bara för att jag vill kunna ta fina bilder när jag är i Mexiko! Kameran heter SONY NEX-5 och det är en digital systemkamera. Jag är övernöjd med den! Den är bekväm att hålla i, perfekt storlek och snygg som *! Den filmar i full HD 1080p och har 14,2 Megapixel. Så jag rekommenderar den Starkt!
Systemkameror är nytt för mig, så alla bilder blir kanske inte så jättebra, But I'm learnin' and workin' on it! :)



Såhär ser kameran ut



Och här kommer bilderna från promenaden igår med Karolina!


Sen kände Karolina för att nästan bli påkörd av ett tåg...
Efter en stund hörde vi tåget, hon hann Preciis springa ifrån! Haha nej skoja :)


She's holding the sun

Kommentarer

Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

Publicerad 2011-06-07 18:39:49

oh merimos så mysiga bilder:$

Postat av: Merima

Publicerad 2011-06-13 22:50:55

Aw, tack., jag har nästan blivit lika bra fotograf som du :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela