México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SLEEPOVER.

Publicerad 2011-06-17 18:08:56 i MIN VARDAG

Jobbade idag också, haha ska berätta vad jag gör - jag är städerska och köksa på ett rehab hem här i stan. Detta gör jag när de ringer mig och behöver hjälp och jag har det som sommarjobb.. Asså efter att jag började med detta jobb så insåg jag att det verkligen itne är lätt att var städerska och städa hela dagarna, de är verkligen underskattade! Det är jobbigt för kroppen. Meeen vad gör man inte för pengar!
Ikväll kanske my wife Karolina kommer hit, hon ska sova över. Wieee!, haha. Såg precis att American History X är på 5an ikväll kl 22, älskar den filmen! och därefter visas The Ring 2 kl 00:25. Haha ska tvinga henne kolla på dem!  UUUU Scaaryyy.. Eller så får vi kolla på Jerry Maguire kl 21 på Svt1, den är så söt :)




*Snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela