México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SÅDÄRJA.

Publicerad 2011-06-05 03:01:01 i ALLMÄNT

Jag är såå bäst! Ser ni så mycket jag ändrat i bloggen nu! Utan nåågons hjälp (jo lite nätet) så fixade jag så att allt inte är på vänster sida, avstånd mellan text/bild, headern m.m.. Yey :)
Jag älskar rosa men det blev för mycket nu, orkar inte fixa det nu så ni får lida med nya designen hela dagen imorgon(idag). Har suttit och nördat mig med detta i flera timmar nu, åh är helt seg, ska upp om 3-4 timmar såå vi säger godnatt nu va!  Joj, vet inte ens vad jag skriver :(
AA MEN VI HÖRS DÅ!

Vi ses i Göteboorg! (göteborsk dialekt)

Hajd god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela