México[ˈmehiko]

The new life in North America.

OFF TO LONDON THEN.

Publicerad 2011-06-22 00:58:09 i ALLMÄNT

Imorgon, eller ja, idag bitti kl 6-7 åker jag och en vän till London! Åh kan inte fatta det, jag som verkligen Älskar britter! Ska gifta mig med Chris Martin, muahaha.. ta honom från Gwyneth Paltrow eller hur hon nu stavar sitt namn.. Chris ska sjunga fina låtar till Mig before bedtime.. aw i WISH.. TÄNK SÅ SER JAG HONOM OCH RESTEN AV COLDPLAY! Hade gråtit sönder, jag lovar., jag hade typ fått panik och grååtit ihjäl. Så mycket älskar jag bandet! :'(
palla skriva detta? aja.. hajd...

SEE YA ON SUNDAY, MATES (brittish accent)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela