México[ˈmehiko]

The new life in North America.

HAIRCUT.

Publicerad 2011-06-10 01:46:42 i ALLMÄNT

Jahapp! Då klippte man sig idag.. Ska varken gå ut hemifrån eller fotas på,.. ska vi säga ca 3 veckor? Haha nej skoja, så fult blev det inte.. Klippte topparna och hel-lugg! Luggen blev lite för bred men det växer uut snabbt I hope! Jag ska försöka att inte klaga, blir aldrig nöjd när jag går ut från frisörsalongen.
Måste erkänna att jag inte alls tyckte om det när frisörskan blev klar men efter en stund började jag bli van, då började det se helt okej ut faktiskt. Changes are good!
Men vet inte om denna frisyr just passar mitt ansikte eftersom, som jag sagt tidigare, har världens tjockaste och rundaste kinder när jag skrattar och ler- vilket jag gör ofta! :)
Haha, okej, nu när jag googlade upp lite kändisar med lugg så hittade jag riktigt många! Haha känner mig nästan lite stolt nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela