México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BARBEQUE.

Publicerad 2011-06-08 01:05:43 i MIN VARDAG

Ja, då grillade vi i lördags hos Amal i Malmö. Det var Jättetrevligt, Jättevarmt och vi åt Jättegod mat! :)
Där fanns allt från tabbouli, saffransmarinerad kycklingspett, hummus, haloumi ost, marinerade kycklingvingar till lahme-spett med mera! Dog så gott det var! Libanesisk/arabisk mat är ändå bäst.

Readdyy...


Aaaand JUMP!   ..Sahar kan inte hoppa...


Amals pappa to the rescue!


Abbers första matverk! Vi är stolta över dig !








Haha citerar Sahar: "som en flock hyenor runt ett byte"




Rewaa this is the One.. Profilbilden!


Vackra Isra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela