México[ˈmehiko]

The new life in North America.

GÖTEBORG BASKETBALL FESTIVAL.

Publicerad 2011-06-04 19:10:56 i MIN VARDAG

JAG är sååå stolt över Dake! Hon har varit i Göteborg nu sedan onsdags. What is shee doing up there?! I'll tell you what she's dooin' -hon dömer matcher på Basketfestivalen! Det är en av Europas största ungdomsturneringar i basket. Det är som Gothia Cup, ca 500 lag är med och ca 7000 deltagare spelar ungefär 1300 matcher, och detta är då lag från olika länder i Europa.

Igår när jag pratade med Dake så berättade hon att hon hade dömt en match med LIGA domare! DUDE that's huge! Är så himla stolt över henne! Hon dömer matcher från kl.09 till 21 och det är varannan match i en hall, så hon hinner knappt vila. Men hon är så duktig!
Imorgon bitti åker jag, Sven-Erik, Vloreta och en till tös upp till Göteborg för att hämta henne! Förhoppningsvis kommer vi få se någon match hon dömer. Ska fota ihjäl henne :)  Sen kanske vi hinner dra till Liseberg eller nåt. Haha ska tvinga Sven åka någon berg-och-dahl-bana.. haha NEJ ALRIG! aww., älskar Sven :)  Tror han läser min blogg faktiskt,
HEJ SVEN-ERIK! :D
Träffade honom idag på loppisen, haha helt söt, han är verkligen som en morbror eller nåt, en familjemedlem :)

HAHAHA! Asså jag bjuder på denna!
Detta var typ 2004 ?
Uppsatt hår -check!
Likadana tröjor - check!
Svarta shorts - check!
Likadana strumpor - check!
Likadana skor - check!
HAHA JAG DÖR, såhär är det idag också, vi har allt från samma jackor, jeans, skor till stövlar, m.m ncncnc.. Men grejen är att vi ALDRIG bestämt eller planerat tillsammans i förväg vad vi ska ha på oss, det bara blir såhär haha.

Kommentarer

Postat av: dake

Publicerad 2011-06-05 23:47:40

hahaha aaw ! thanks mimi !! så fint skrevet !! =) Bilden är ju klcokren !! hahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela