México[ˈmehiko]

The new life in North America.

FULLT UPP.

Publicerad 2011-06-21 16:27:36 i ALLMÄNT

Äkta stessdag!
Kom hem från jobbet nyss. Sooom jag stressat sönder idag alltså. Först Zumba med ungdomarna 9:30 -  Passet gick riktigt bra! Jag la till "Dancar Kuduro" ft. Don Omar och det gick jättebra! Senare cyklade jag iväg till stan, köpte allergi tabletter samt växlade lite engelska pund inför min London resa imorgon. Cyklade hem gjorde snabbt hummus till mig och mamma -  haha som vi luktade vitlök haha men den blev riktigt god! Sen stack jag snabbt till andra jobbet, omg på 4 timmar städade jag 7 rum! Men det var skönt att inte sega faktiskt, gillar när man jobbar snabbt! Och nu ska jag till Malmö! Träffa min bror, ska hämta min kamera som han hade med sig i Barcelona, och sen ska vi äta middag. ...mmm, känner för att äta sushi.. men vi får se vad det blir!
Haha jag är helt hypad och glad, inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara efter Zumba passet :)
Hoppas det är bra med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela