México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BÄÄH.

Publicerad 2011-06-21 00:04:47 i MIN VARDAG

Jobbade hela dagen idag på hemmet, OMG jag var helt slut. Asså det är riktigt jobbigt att städa, det känns verkligen i hela kroppen. Efter duschen då jag kom hem däckade jag direkt. Senare vid 7 gick jag och Karolina ut för att springa en runda. Det var såå sköönt! Det regnade också, haha det kändes som att vi var äkta athletes som kör på och springer oavsett hur vädret är, haha..
I skogen såg vi på översöta får och små lamm, ääta dem så söta de var..Haha okej, we human actually eat them..oh så hemskt :(
Haha det var ett lamm som helt plötsligt bara stelnade till, varken blinkade eller rörde sig efter att man klappade det lite. Karolina knuffade lite på det men ingeting hände, haha det stod HELT stilla i kanske 5 minuter. Sen fanns det ett annat gulligt brunt lamm som påminnde om Comviq Cheapet haha., han från reklamen.
BILDEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela