México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SURPRISE SVEN-ERIK.

Publicerad 2011-07-11 12:00:00 i ALLMÄNT

Den 3 juli körde Dima, Dake och jag till Sven. I hopp om att han var hemma tog vi med oss korv och bröd och tänkte överraska honom. Jag tror att det tog oss ungefär 1,5 timme att hitta hans lilla hus. Om Dima från första början hade lyssnat på oss hade vi inte hamnat vilse ute på landet/i skogen i några kvart, haha.  När vi väl hittade till Sven fick vi panik när vi inte såg hans bil! Men sen såg vi honom sitta ute på bryggan haha. HAHA han va såå stel när han fick syn på oss.. Vi: HEJ SVEN! :D   Sven: Hej.. Men tror han blev lite för överraskad, inte lätt när man är 60+ I guess.. hahaa aww :)
IAF, vi grillade och paddlade (?) till Luhrsjön. Första gången för mig! Haha vi dog av skratt så klantiga jag och Dima var. Men vi var ändå bäst :)
Hmmm.. which socks should I wear today?.. Let's take Nike!

Hahaha, kolla som jag kollar in Dakes rumpaa haha, I like big bootiees and I cannot lie :P

Kommentarer

Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

Publicerad 2011-07-11 17:01:25

hey jag ryste av de här bilderna hahah :( Vet nt varför man det är så gulligt att ni går hem till han o sånt:,$ han blir säkert jätte glad :) HAHAH det bästa va dina ögon på dake.. är det något du vill berätta merima...................... hahah :D MWAH

Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

Publicerad 2011-07-11 17:01:25

hey jag ryste av de här bilderna hahah :( Vet nt varför man det är så gulligt att ni går hem till han o sånt:,$ han blir säkert jätte glad :) HAHAH det bästa va dina ögon på dake.. är det något du vill berätta merima...................... hahah :D MWAH

Postat av: Merima

Publicerad 2011-07-11 22:59:38

Haha awwww :) Ja, han blev jätteglad, han blir glad när vi umgås med honom. Hahhaha I knoow, jag satt och garva när jag såg hur jag stirra på hennes rumpaa :P

PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela