México[ˈmehiko]

The new life in North America.

HELSINGBORG.

Publicerad 2011-07-14 17:25:01 i ALLMÄNT

Jag är så sen med bloggningen men jag har inte så mycket tid att sitta och ladda upp en massa bilder. I know, jag måste inte ladda upp en massa bilder men jag vill! Det är tråkigt utan bilder!
I lördags efter jobbet åkte jag till beautiful Helsingborg och träffade min kusiin, han åkte ner dit över helgen. Jag och han har en special bonding (no homo) vi har alltid haft en speciell relation (no homo), haha, vi är typ varandras vingmans hahaha,. Yeah.. Det är svårt att förklara men jag älskar att umgås med honom och vi har sån cp humor.
Vår film är Bad Boys 2, det är en av mina absoluta favoritfilmer. Jag tror jag sett den 563 gånger och 90% av de gångerna har varit med min kusin. Haha en gång tittade vi på filmen tillsammans VIA TELEFON! hahaha tänk 2,5 tim, vi la inte ens på under reklam, haha. Aw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela