México[ˈmehiko]

The new life in North America.

HASTA LA VISTA FIESTA.

Publicerad 2011-07-19 19:09:09 i MÉXICO

I fredags ordnade mi hermana Bethzita en avskedsgrillning för mig at her place! Så otroligt snällt! Det var jätteroligt och jag uppskattade att de som var där kom!
Haha jag blir så glad när jag tittar på bilderna! Alla var så glada och positiva och det betyder mycket!
.
Jag tog med min sobrero som jag fick när jag var i Spanien 2009!

Bror

Sen spelade vi Volleyboll! Lag Mexico mot Peru, haha ingen aning om vem som vann


Hahaha såå klockren bild! Lätt en favorit haha


HAHA denna också! ser ut som äkta par haha


Bethza höll ett fint tal






Sen hade jag Zumba med dem! Guys ni måste se videon! haha





Hahaha killarna övade på salsan


hahaha stackare




Övergulligt kort!!

Tack tack tack för allt allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela