México[ˈmehiko]

The new life in North America.

APOLOGIZE.

Publicerad 2011-07-05 22:12:32 i ALLMÄNT

JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT FÖR MINA DÅLIGA UPPDATERINGAR!
Men det är så att mitt sommarjobbsschema började i söndags och jag jobbar varje dag och är helt slut när jag kommer hem! Sen så orkar jag inte lägga upp bilder här eftersom det tar så lång tid ! :(
Det kommer iaf komma 3 större inlägg med många bilder, denna vecka förhoppningsvis ! Ett från sambacupen i Landskrona, ett från Sahars BBQ och ett från Svens surpriseBBQ :D haha jag har nämligen hunnit med mycket denna helg/vecka ! :)
Åh. vet inte ens vad jag skriver, är helt trött, kom hem kl 18 idag och somnade direkt efter duschen och vaknade för en halvtimme sedan :( oh sen ska jag upp 7 imorgon. oohhh :(
AAA men vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela