México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BIG POOL.

Publicerad 2011-08-01 08:27:23 i MÉXICO

I torsdags blev vi inbjudna till Ivans vänners enorma pool. Eller okej, en av tjejernas moster bodde i ett fint radhusområde och i mitten av radhusen fanns det en stor privat pool. Detta var ett radhusområde där det fanns grindar runtom och för att komma in var man tvungen att lämna in sitt ID-kort till vakterna som stod vid grinden. Vi var där kanske i 4 timmar och badade. En jättesöt liten flicka, kusin till tjejerna, Abril 6 år, var också med och lekte med oss. Haha jag och hon blev helt tighta, jag lekte med henne, vi pratade på spanska och hon bjöd mig till sitt kalas i december, haha helt söt! Jag är helt stolt, made a new friend - 6 years old, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela