México[ˈmehiko]

The new life in North America.

1000 MILES.

Publicerad 2011-08-21 07:57:35 i MÉXICO

Förra torsdagen sov Siboney över hos oss. Innan vi la oss tittade vi tre på "White chicks" haha jag ÄLSKAR filmen! Vi bad Martial ladda ner den åt oss eftersom jag och Sahar sjöng "Makin' my way downtown, walkin' fast, faces pass and I'm homebound, lalal la la lalalala...Lalala la la la lalala.." hela veckan, hahaha det är så synd om oss. 1000 miles är iaf förra veckans hit! Vi sjöng den heela tiden, maxade den varje morgon haha.
Senare på fredagen (vi är lediga på fredagar) tog jag och Sahar taxin till Tres Arcos och Liverpool (shopping center) för att go Shoopppiiing! (haha, ni vet då de säger så i White chicks). Vi köpte bland annat två par nya heels :D
.
HAHA update nu en timme senare: Haha vi ska lägga oss nu (kl 01:20) och jag sjöng 1000 miles-låten medan Sahar borstade tänderna och så sjöng jag fram till "walking fast faces pass and I'm homebound" sen sa jag; Yo Sahar! Take over homie! HAHA, och då började hon sjunga county stile! Då kom jag på att jag måste ta med det i bloggen och berätta att hon sedan förra veckan kör sin egna remix av låten, HAHA OFTA man väljer country då?! HAHA men det låter så kul när hon gör det! Måste spela in henne, hon får en 75-årings röst hahahahha! .. yeah,,, that was pretty much all I got.. G night y'all
.
.
Haha, jag lekte fotograf medan Sahar lekte make-up artist och Siboney var modell :p
.

Bilder från i onsdags i skolan när Sahar tjockar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela