México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SHOPPING

Publicerad 2011-09-23 22:33:00 i MÉXICO

Denna helg, alltså förra då, hittade vi faktiskt på en massa! I fredags åkte jag och Sahar till Liverpool och Tres Arcos för att leta efter klänningar till Balen som är ikväll! ¨
På Liverpool har de en avdelning med endast bal/fest/eventklänningar och fastän Liverpool är det dyraste och mest exklusiva shoppingcentret i Tampico så var klänningarna så billiga jämfört med i Sverige. Långa och jättefina balklänningar kostade kring 2000 Pesos vilket är ca 1000 kronor! Jag kände som sagt inte för att ha en så jätteglamorös och stor klänning, ville istället ha en kortare. Det blev till slut en till knäna lång guldig/brons-klänning med svart spets över, one-shouldered :)
Efter shoppingturen åkte vi hem och på kvällen så körde vi, Morris och Orlando till en pizza restaurang och tjockade oss! Därefter kollade vi på film och mös med översöta kattungar som endast är 2 veckor gamla!! VI HAR KATTUNGAR! 4 STYCKEN!!


Trés Arcos

Detta är min BEBIS!! Heter Ginger :)

Denna heter Gipsy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela