México[ˈmehiko]

The new life in North America.

9GAG.COM

Publicerad 2012-02-25 17:34:35 i ALLMÄNT

.
.
Haha måste dela med mig av dessa roliga bilder. De är tagna från en websida som heter 9gag, vet inte vad det står för men en kväll när jag och Sahar satt och umgicks med Morris så visade han oss denna sida. Haha det är äkta hans humor, men vissa är roliga. :P 
Hahaha de 2 sista är bäst, äkta Mexikansk humor!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ÖVERSÄTTNING. Anáhuac är det universitet jag studerade på, det är en privat skola där utbildningen är relativt dyr, så rubriken betyder: Anáhuacs studenter
.
Bild:
1: Hur våra kompisar ser oss
2. Hur våra föräldrar ser oss
3. Hur våra lärare ser oss
4. Hur andra universitet ser oss (HAHA)
5. Hur vi ser oss själva (HAHA)
6. Hur vi är i verkligheten
.
.
Sen har en massa mexikanare på facebook lagt upp liknande bilder med andra teman, HAHA så kommer PACO (Francisco) och lägger upp denna:
.
"När strömmen går av.."
1. Hur de andra ser dig
2. Hur din mamma ser dig
3. Hur du själv ser dig
4. Hur det verkligen ser ut
.
HAhahahah!
.

Kommentarer

Postat av: SÁRA ZIA

Publicerad 2012-03-21 18:46:39

Merima seriöst. Jag kissa nästan på mig av flabb alltså detta var KAOSROLIGT!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha bästa va ändå katten och hunden... BITCH... DA FUCK..? hahahahah alltså flabbar fortf för mig sj



Hallå visste inte du börjat blogga igen :D ska kolla!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela