México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SCARY.

Publicerad 2011-10-30 03:05:40 i MÉXICO

Heeeej!
Idag har jag och Sahar varit duktiga, vi storstädade så det känns helt fresh n' clean!
Sen kom Orlando hit, och störde, han säger alltid: girls we have to talk about... (så säger han antingen sitt ex, någon annan person eller något vi planerat att hitta på) och det är hans ursäkt till att komma och umgås med oss, haha för han vet att vi "lyssnar" och ger honom råd.. Dock har han blivit jobbig nu så vi mobbar ut honom hela tiden hahaha. Men det är synd ändå, men han är så sjukt rolig och irriterande på samma sätt. hahaha nej men vi älskar honom, förhoppningsvis ska han komma till Sverige i januari för att plugga där i en termin! Vi håller tummarnaa för det!
När han kom idag så satt jag och lyssnade på Justin Bieber medan jag laddade upp bilder på facebook. Jag maxaaaade mina favoritlåtar som fick mig att tänka på Dake! Hahaha :( Jättefina låtar. Men de mobbar ihjäl mig här hemma,... de bara: Eh merima? är det Justin Bieber? Till och med Martials flickvän: You like Justin Bieber? Hahaha jag bara Yeaaah :(  Och sen kommer Orlando och toppar allt med att sjunga: I neeeed somebodyy to shuut uuuup, hahah när jag sjöng i neeed somebody to loooove, hahah så kommer han och stänger dörren.. Dock tror jag Sahar börjar uppskatta hans låtar! Det tar tid faktiskt, man tror han är en barnunge men nej, han har jättefina låtar och fin röst :)
Dake - peace up!
.
Anyway, imorgon ska vi som sagt till ön Isla de Lobos. Martial, hans tjej och Orlando körde precis till flygplatsen där de ska hyra två bilar till imorgon. Vi som åker är: jag, Sahar, Orlando, Martial, Sophie (Martials flickvän), Siboney, Jasmin och Marisa! 8 pers alltså :) Vi åker imorgon bitti kl.7 och kommer förmodligen vara där till 8 på kvällen.
.
Annars finns det inget nytt att berätta. Karolina åkte hem imorse efter att ha varit i Chicago i nästan 2 månader. Bebis hoppas resan gick bra! Saknar dig :(
Sahar tittade på resor imorse till Miami.
Dake kasnke ska komma och hälsa på mig från Kanada!
Jag och Sahar ska inte till Gabys fest ikväll. Vi kommer säkert umgås med killarna och dessutom kommer Siboney hit för att sova över i och med att vi ska åka tidigt imorgon.
.
JUST DET! HAHA måste berätta om igårkväll. Eller först måste jag berätta om hur vi och killarna (Morris och Orlando) alltid ska skrämma varandra, det har blivit vår "thing". Typ  när jag går ner och ska öppna dörren till Orlando så gömmer sig Sahar bakom dörren och skrämmer honom! Hahaha, vi har lyckats 2 ggr i rad nu och till och med spelat in senaste gången :) Sen så har Orlando skrämt mig typ 193 gånger, allt från att ha gömt sig under min säng, bakom vår soffa, bakom dörrar osv.. haha. IAF, igår på nattten runt kl 2 , när Sahar precis la sig och jag satt vid datorn i andra rummet, hör jag någon knacka försiktigt på ytterdörren. Jag reagerade efter typ 5 minuter för att jag trodde det var vinden som gjorde så att dörrarna lät i vardagsrummet.. När jag förstod att det var någon som knackade ville jag öppna dörren men när jag väl höll på att öppna den vågade jag inte! Jag visste inte vem det var och vi har inget kik-hål. Sen när jag insåg att jag stod i kolsvarta hallen helt ensam fick jag panik och blev sååå rädd och sprang in till Sahar och hoppade upp på min säng som ett litet skrämt barn! Haha så berättade jag att någon knackade på vår ytterdörr! Haha, hon ba vaa?! Sen tittade hon ut genom fönstret och såg Orlandos bil (Bad move Orlando!), vi kom därefter på att han och Morris var på Halloweenfest och att de säkert var utklädda till något läskigt och ville passa på att skräma livet ur oss! Hahaha men vi öppnade inte, vi till och med låste dörren till vårt rum! och satt i mörkret och var livrädda ändå, hahha. Orlando mesen höll på att knacka i nästan 25 minuter! Hahaha det var så sjukt, kändes som en evighet, han ville inte ge sig.
Idag när vi sa till honom att vi inte sov och inte ville öppna med flit flippade han, hahaha, han blev riktigt sur.
.
Senare under natten la de upp dessa bilder på Facebook

Här knackar han på vår dörr, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela