México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BBQ AT SAHAR'S

Publicerad 2011-07-10 21:43:30 i ALLMÄNT

 

Den 2 juli var det grillning på Sahara öken (hahaha, so funney). Sahar bor på landet, det är jättefint! Jag tror verkligen att jag också hade kunnat bo så, i naturen bland alla kor och hästar, haha. Nej men seriöst, det är så lungt och fint där! Vi åt god mat som vanligt, hummuus och tabbouli Mmmm! Och Sahar gjorde sitt första persiska ris som blev lyckat! Däremot blev drinkarna bokstavligen talat DÖDLIGA! haha.. I'll make the drinks in Mehico and you do the food! Haha nej skoja ska inte dissas nu :P

 

P.S. Sahar har världens finaste hund, Zozooo :)

 

Ögonfransarna!






Hahahah, hästen bet henne :)


Kommentarer

Postat av: Sahar

Publicerad 2011-07-14 14:37:48

HAHAHA så synd om grodan :( dog av flabb åt den bilden när den ramlar i luften!!!! djurplågeri :@

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela