México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SAMBACUP.

Publicerad 2011-07-05 23:34:37 i ALLMÄNT

Sambacup är en liten fotbollscup i Landskrona som hålls varje sommar har jag för mig. Min kusins man och några han jobbar med håller i detta projekt för att få fler ungdomar i Landskrona att hålla på med idrott! That's great tycker jag :)  Även andra aktiviteter anordnas som ex yoga, taekwondo, dans och Zumba! Jag blev då tillfrågad ifall jag kunde hålla i två pass på fredagen och lördagen och klart tackade jag ja! :)
Jag åkte då dit i fredags på morgonen sen kom Kenan till stationen och hämtade mig i hans nya fancy car ;P Tyvärr var det mycket blåsigt den dagen så det var inte många som kom till mitt pass:/ Men det gör iinget, jag hade kul! Detta var första gången jag var ute och körde Zumba, det var såååå härligt! Så skönt att ha solen i ansiktet och att det blåste! Ska köra på med Sahar i Mexico på någon gräsmatta! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela