México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BLANDAT.

Publicerad 2011-07-17 17:46:54 i ALLMÄNT

Idag var sista dagen på jobbet! Så.Himla.Skönt!
Jag tänkte nu lägga in lite bilder från veckan.


1. En vän till familjen har köpt en Corvette! Jag kan inget om bilar men denna var riiktigt fin!
2. Var ute med Karolina och hennes hundar. Vi kom fram till att en av dem läspar.
3. Träffade Natashaa! FINALLY! Insåg att jag saknat henne sjukt mycket, sist vi träffades var i november på min födelsedag. DÅLIGT. Täsh, efter Mexiko ska vi umgås oftare om du nu inte flyttat utomlands eller något. Tack för onsdags, påväg hemåt kände jag att vår lilla träff behövdes <3
4. Kristianstadsdagarna/festival med Dake. Riktigt tråkigt med festivaler har jag insett, det känns så fjortis? Men vi hade det riktigt mysigt på O'Learys, haha. Kaffe och fotboll! Mums.
.
.
1.

.
.
2.
.





.


3.
.













4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela