México[ˈmehiko]

The new life in North America.

APOLOGIZE 2.

Publicerad 2011-07-09 13:38:30 i MIN VARDAG

Åh tycker synd om er som klickar er in på min sida, inte för att ni är så många but still! Jag har verkligen knappt tid att sitta framför datorn. I torsdags var jag i Kåbenhavn hela dagen (jättetrevligt!) så fick ta ledigt från jobbet, igår hade vi fina gäster, idag ska jag till Helsingborg och imorgon ska familjen hälsa på en gammal vän. Sen är det jobb hela nästa vecka och andra massa planer därtill.
JAG ÅKER OM 11 DAGAR!
NU börjar jag känna av det lite, det börjar smälta i min hjärna, tror paniken smått börjar komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela