México[ˈmehiko]

The new life in North America.

EXAMENSFEST.

Publicerad 2011-06-12 21:14:45 i ALLMÄNT

Igårkväll hade en vän Jhuberly kandidatexamensfest! Det blev en lyckad fest måste jag säga, men latinofester blir alltid lyckade. Det finns inga bättre fester, jag föredrar verkligen dem till och med framför bosniska, har alltid gjort det.

Jhuberly och hans familj lärde jag känna för länge sedan via Bethza. Som jag tidigare nämnt är Bethza min barndomsvän som kommer ifrån Peru, jag har vuxit upp med henne och hennes familj. Jag följde alltid med dem till latinofester och har därmed lärt känna och vuxit upp med fler peruaner.

Nu kommer lite bilder från igårkväll :)

Tack för en trevlig kväll !

Kommentarer

Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

Publicerad 2011-06-13 11:21:29

merimos du passar SJUKT mycket i hellugg. LATINO GIRL !

Postat av: Merima

Publicerad 2011-06-13 22:48:46

Taack! Jag har också blivit van nu och gillar det mycket mer :)

Postat av: Jubbe

Publicerad 2011-06-15 21:44:53

fina bilder merima =)

Postat av: Merima

Publicerad 2011-06-17 00:03:33

Jhuberly: Gracias! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela