México[ˈmehiko]

The new life in North America.

CSN - HELLO!

Publicerad 2011-09-01 06:09:45 i MÉXICO

MAMA, JAG KLARADE MAKRO TENTAN! Jag gjorde den måndagen den 22 augusti på internationella kontoret, och jag pluggade endast lite lördagen och hela söndagen! Eftersom jag skulle skriva tentan kl 8:00 på morgonen bad jag tyskarna ta taxi hem till oss och hämta upp mig för att sen åka vidare till skolan eftersom jag och Sahar börjar kl. 16:00 på måndagar medan tyskarna har andra kurser och börjar 8:30 på måndagar. Jag satt på international office medan Dunia och Mariana satt och jobbade vid sina datorer. Tentan skickades från Kristiandstad Högskola och tenta-iden var kl 8-13 och jag satt där heela tiden! Kl 13 var jag klar och hade ont i handen som bara den för att jag skrev så himla mycket. Damn you Stefan!  Detta var utan tvekan värsta dagen här i Mexiko eftersom jag inte alls kunde sova den natten, jag pluggade hela söndagen fram till kl 4 på natten och när jag skulle lägga mig kunde jag inte somna, jag kände mig inte alls trött, så jag var vaken heela natten till morgonen kl 6 då jag gick upp för att repetera allt igen. (Jag brukar alltid göra såhär inför tentor, sova endast ett par timmar,and it works for me). I detta fall fick jag ingen alls sömn så var jag sååå sjuukt trött hela dagen. Efter tentan tog jag taxi hem, Dunia (jobbar på international office) ringde en taxichaufför hon känner så det var säkert att åka hem själv med honom. Jag kom hem vid 14 och la mig DIREKT och sov 1 timme sedan tog jag och Sahar taxi till skolan igen kl 15:30 och hade föreläsningar till 20:30. Sen la jag mig vid 22 och jag tror jag inte sovit så gott i Mexiko som den natten.
.
ÄNYWAY, det jag vill säga med detta är - HELLO CSN!!
CÄÄSH MONEY MAKER, hahaha.

Kommentarer

Postat av: Mirza

Publicerad 2011-09-01 11:08:38

MIMI znas da uvjek vjerujem u tebe. LJUBM TE:):):):)

Postat av: Merima

Publicerad 2011-09-01 17:45:13

Znam mami! Volim te i ljubim te! :)

Postat av: Armin

Publicerad 2011-09-01 19:59:06

Grattis mimi! Det går ju bra för dig! :)

Postat av: slavica

Publicerad 2011-09-01 20:48:30

Merima sretan ti Bajram i cetitam ti na polozenoj tenti!!!!!!!! I da znas da si preeeeeeelijepa na svakoj slici!!!!!!!!!! kram

Postat av: Merima

Publicerad 2011-09-02 08:26:22

Armin: Taaack! :) Ja, abd kommer det fortsätta såhär bra!

Slavica: Hvala Slavicee!! Kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela