México[ˈmehiko]

The new life in North America.

IMEF.

Publicerad 2011-11-03 00:32:05 i MÉXICO

Ikväll åker vi till Queretaro! Det är en resa som ordnats av internationella ekonomi-utbildningen på skolan. Så att alla som läser den utbildningen får åka dit för att gå på olika konferenser/föreläsningar och samtidigt upptäcka staden och gå på sightseeing! Fast evenemanget är egentligen anlagt av IMEF, en organisation som bjuder in elever från alla skolor i Mexico som inriktar sig på ekonomi för att delta i dessa stora konferenser där de har bokat olika föreläsare osv.
Ser riktigt fram emot detta, kommer bli så kul för att vi redan vet vissa av planerna som står på schemat. Sightseeing, shopping, en stor gemensam middag, en stor gemensam utklädnings fest (temat är att klä ut sig till en artist, jag och sahar har iiingen aning om vilka artister vi ska vara!) och på söndag morgon ska vi åka LUFTBALLONG!! iiiih jag längtar så mycket :D
Nedan kommer lite google bilder från Queretaro. Det stora berget ligger i en liten by (Peña de Bernal) utanför Queretaro som vi har valt att besöka när vi kommer dit. Alla får nämligen välja vilket sightseeing-mål man vill åka till, och jag älskar småbyarna i Mexico så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela