México[ˈmehiko]

The new life in North America.

HOS SVEN-ERIK.

Publicerad 2011-05-30 03:33:20 i MIN VARDAG

Innan ni börjar läsa och kolla på bilderna får ni ursäkta röran, alltså designen här – bland annat att allt är på vänster sida och att bilderna sticker ut från den kanten, haha det ser hemskt ut men jag orkar inte bry mig, har ingen aning om hur man fixar det. Jag får be någon hjälpa mig en dag. (Sahar och Abber känn er träffade)  :)

 

Okej, det kommer inte bara bli bloggande om Mehico utan även annat roligt jag hittat på soom till exempel igår var jag, Neps och Vloret på besök hos Sven-Erik! Sven-Erik är/var vår basketcoach. Min basketkarriär började när jag gick i 7an (2004) har jag för mig och tog tyvärr slut när jag gick mitt första år på gymnasiet (2007), haha. Däremot spelar Neps och Vloreta fortfarande och de är jätteduktiga!

Detta var första gången vi åkte hem till honom och besökte hans omtalade hus fastän vi i 5 år pratat om att åka dit! Huset var jättefint! Vi blev mycket imponerade, verkligen unikt byggt. Taket är högt och det är så öppet, stora och många fönster, verkligen jättefint!
Han bor i en by, långt inne i skogen mitt i ingenstans. Haha hans brevlåda ligger typ 5km ifrån huset, helt synd.

 

 

 

JA - DEN ÄR ÄKTA!  :)

 

 

Sven knuffade nästan i mig i vattnet, därför jag gapade till

 

 

 

Hahaha han är så söt :)

 

Kommentarer

Postat av: Sahar

Publicerad 2011-05-30 19:54:52

JAG PALLAR INTE HANS HUS! DEN ÄR FÖR FIN FÖR MINA ÖGON =( SÅ FIIIIIIIIIIIIINT JAG DÖR!



BTW, SÖTT ATT DU SKAFFAT BLOGGG HIHI GO MERIMA! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela