México[ˈmehiko]

The new life in North America.

LOPPIS.

Publicerad 2011-06-19 00:59:43 i MIN VARDAG

Idag jobbade jag, Neps och Sven i HIF:s loppis butik! Skitkul faktiskt, de 4 timmarna gick jättesnabbt! Att jobba där- stå i kassan och hjälpa kunder var nästan som att jobba på H&M eller någon annan butik (haha)

När vi var klara gick vi och tjockade oss på en pizzeria med sallad som var övergod! Vi satt där rätt länge, det är riktigt kul att umgås med Sven, haha vår farfar/morfar:P  Senare mot kvällen gick jag och Karolina ut för att jogga, det var såå skönt! glömt hur bra det känns efter en joggingrunda.

 

Nu sitter jag hemma med Neps, hon ska sova över. Jag fyndade 7 VHS filmer på loppisen - mindre än 10 kr! haha :) Så vi tittar på 40 days& 40 nights nu, sen blir det Honey, I shrunk the kids, haha äällskar 90-tals filmer!

Hoppas ni haft en härlig lördag!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela