México[ˈmehiko]

The new life in North America.

TENTA.

Publicerad 2011-06-11 03:34:09 i ALLMÄNT

Nu är klockan exakt 03:20! Time for bed don't you think? Jag har pluggat heeela dagen, suttit inne på rummet från klockan 11 imorse till nu. Då jag tagit pauser har jag gått runt i lägenheten och andats in frisk luft från fönstren?, jag "hann" inte gå ut och ta en promenad vilket jag under hela dagen funderade på att göra, men jag hann faktiskt itne, hade fått riktig ångest i så fall.. Jag missade till och med en väns studentfest :(  
Usch lääängtar till imorgon då mitt sommarlov börjar! Hoppas det går bra på tentan, Insha'allah kommer jag klara den! Wish me luck!
DOESN'T THIS LOOK INTERESTING?!

oh.. huvudvärk...
God natt på er!
Mwwaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela