México[ˈmehiko]

The new life in North America.

SIESTA.

Publicerad 2011-06-03 00:12:44 i ALLMÄNT


Siesta festivalen i Hässleholm är igång! Den började idag. Som vanligt hör man hur musiken bombas ända hit till vår lägenhet. OM jag hade känt till några band som spelar så hade jag lätt kunnat sjunga med men tyvärr. 

SAKNAR NEPE! Varför är hon inte här nu! Förra året var jag själv hemma i en hel månad (mamma var i USA hos moster) så Dake var här varje kväll. Vi satt och chillade på balkongen och njöt av livet. Under Siesta dagarna kastade vi vattenballonger på folk som var på väg till/hem från festivalen. Hahaha helt taskigt. Jag blev livrädd när de började hota oss, haha så fort vi (hon) slängde vattenballongerna så duckade vi och gömde oss haha.. aaww :)  ..Nästa dag knackade det på min dörr, min granne som bor under oss undrade vad det var för vatten som rann ner för hennes fönster.. We totally stopped throwing water ballons after that..

Over n' Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela