México[ˈmehiko]

The new life in North America.

O MEIN GOTT.

Publicerad 2011-06-11 17:58:55 i ALLMÄNT

Såå svåår tenta! Jag satt där hela tenta-tiden! 5 timmar! Denna var verkligen mycket svårare och hade fler frågor än ex-tentorna. Pallaaaa.. åh :(  Insha'allah kommer jag klara den!
Jag har damp, sov endast i 2 timmar inatt...eller ja.. imorse? kl 4 iaf..  När jag la mig var det helt ljust ute! La inte ens märke till det då mina persienner var nere. När jag la mig i sängen tog det tid att somna eftersom Fåglarna sjöng för fullt därute. Klockan 4?! Aja, sen gick jag upp 6, för att återigen gå igenom allt plugg.. åh.. vill inte ens tänka på det..
Ikväll blir det latinofest i Eslöv området. En vän har tagit kandidatexamen och det ska firas!
Tror jag ska lägga mig och vila lite nu, börjar få huvudvärk..


Seee yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela