México[ˈmehiko]

The new life in North America.

LUFFARE.

Publicerad 2011-06-15 01:52:08 i MIN VARDAG

Hej! Kort och snabbt om min dag!
Vaknade vid 8 med svullna och kliande ögon. ORKAR INTE HA ALLERGI! I DONT DO ALLERGIES!? och tabletterna jag tar varje dag hjälper endast till 70%, thats not enough. Ska till apoteket imorgon och se vad de har för ögondroppar. Åh :(  De är lite röda och svullna nu efter att ha kliat dem hela dagen :(
Bäck to my däy! - kl 9:30 hade jag Zumba - kul! Mellan 12-16, haha låg jag i soffan i vardagsrummet och vet inte vad jag gjorde, typ halvsov och "drömde" om bachelor som jag lyssnade på på tvn haha.. Jag var såå trött! Alltid trött och helt slut på tisdagar, tror att det är pga att jag har Zumba så tidigt, 9:30 är för tidigt. 11:00 är lagom.
Vid 16:00 gick jag ut, träffade Karolina. Vi gick en stor runda i ca 3 timmar? haha. Sen gick jag vidare hem till Bethza och därefter gick jag hem till Dake. ÄKTA luffare, kom hem vid kl 23. Men jag var själv hemma idag så hade ändå inget annat för mig.
Bethza, Karolina och Dake är mina tre Bästa vänner! Har bara de tre som är mina närmaste och det är jag övernöjd med! Jag är så glad att jag har dem och jag vet att jag alltid kommer ha dem vid min sida. De är sådana vänner jag verkligen vill ha för livet. Ex. när jag skaffar familj Insha'allah så ska vi umgås mycket, vi, våra män och våra barn.. HAHA AWW :( så fint, ser det framför mig. Men jag är sådan person - hellre har jag få närmaste och bästa vänner än flera ytliga "bästa" vänner.
♥ Jag älskar er tre ♥

Imorgon skulle jag egentligen till min bror i Göteborg, MEN eftersom han har världens bästa jobb så ska han till Barcelona och jobba där i några dagar (berättar mer om hans jobb sen). Så istället för Göteborg blir det Landskrona för att hälsa på min kära kusin. Håll ändå utkik i bloggen, kommer göra några tidssinställda inlägg! :)
NOW BILDER!

Oh yeah! Måste nämna att jag gjorde Övergod hummus idag! Sååå gootttt!

Kommentarer

Postat av: Dake

Publicerad 2011-06-15 23:15:22

HAHAHAHAH ÄLSKA BILDEN PÅ MIN PAPPA OCH MIG HAHAHAH

Postat av: Merima

Publicerad 2011-06-15 23:43:33

HAAHAHA! JAA! din pappa är bäst, hela han är svart så ser man hur glasögonen shinar hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela