México[ˈmehiko]

The new life in North America.

JUST NU.

Publicerad 2011-06-21 10:40:00 i ALLMÄNT

Just nu är klockan 10:40 och jag är helt glad efter att precis haft mitt Zumba pass! (man blir så glad och energifull efter passet).  Direkt efter detta ska jag cykla vidare till Sparbanken och do some business.. Sen ska jag hem, duscha, ringa till mexikanska ambassaden i DK och direkt därefter gå till andra jobbet. Kommer vara helt sluuut! Som jag sagt innan så är det riktigt jobbigt att ha Zumba tidigt på morgonen, det förstör hela min dag eftersom jag blir så trött! Men vad ska man göra. I still love it!
Jag hoppas ialla fall att ni är pigga och glada och fått sova ut :)
Haha så skämmig och dålig video men orka bry sig. Prova att hänga med istället! Det är jättekul! Kolla igenom klippet några gånger - memorera stegen och musiken och ställ er sedan upp och prova. Det är verkligen jättebra träning!
Första låten är lite reggaeton/cumbia. De stegen jag kör fram är cumbia steg och de på sidan är reggaeton.
Andra låten är merengue! Då räknar man bara 1-2-1-2-1-2-1-2... lätt att hålla takten :)
Tredje låten är typ pop/r'n'b, Kat Deluna med lite samba-touch! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela