México[ˈmehiko]

The new life in North America.

GÖTEBORG.

Publicerad 2011-06-07 16:40:27 i ALLMÄNT

Hallå på er. Har inte hunnit lägga in något här, var i Malmö hela dagen igår med underbara tjejer så kom hem ganska sent och imorse efter mitt Zumba pass var jag helt död. Jag är fortfarande helt trött och tror jag fått någon allergi. Den började försiktigt komma i söndags, det kliar i ögonen, i gommen, näsan och jag nyser. Usch riktigt störigt, men kan säga att det nästan var på tiden att nåt weird händer med mig, har typ väntat på det eftersom jag inte haft några problem med hälsa tack gode Gud (knock on wood). Har aldrig varit på sjukhus, opererat något, tagit tabletter, blodprov eller bara kollat hälsan. Jag har alltid varit frisk, hvala Bogu, eller jag hoppas att jag är det! Fast förra sommaren då denna "allergi" började komma var faktiskt första gången jag var på läkarbesök och tog blodprov för första gången! Men doktorn sa att han inte tror att det är något speciellt :S Aja.. ska köpa tabletter imorgon. Palla vara allergisk :S
Här kommer Göteborg!
Ja, i söndags åkte då jag, Sven, Vloreta och Adela upp till Göteborg för att se basketfestivalen och hämta Dake som var domare under de 3-4 festivaldagarna. Vi kollade kasnke på 5 matcher sammanlagt. Det var iaf finaler på söndagen - mest intressant. Bästa var att titta på de som satt i rullstol. Blev helt rörd när jag såg dem spela. Fastän de är förlamade i benen och inte kan gå så håller de sig aktiva och ger inte upp! De var jätteduktiga!

Coolingen Sven-Erik! Ladiees he's single!



HEJA MEXIKO!


Påväg till Vallhalla








Det var fullt med folk !

En annan idrottssal



Sverige kom på 2:a plats!


England vann! :)



Flickor 16, finalen var mellan Tyskland och Malbas - Malmö! Och Sverige vann! wihoo :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela