México[ˈmehiko]

The new life in North America.

DIRTY SEXY MONEY.

Publicerad 2011-06-14 01:28:49 i ALLMÄNT

För några veckor sedan började jag följa en serie på 5an som heter "Dirty Sexy Money". Jag som egentligen knappt tittar på tv eller följer serier (orkar ex. inte titta på Big Bang Theory och har aldrig sett ett avsnitt av Greys Anatomy) fastnade för denna! MÄKTIG serie måste jag säga. Läste precis på kanal5.se att den i feb-mars visades på onsdagkvällar och att tittarna blev bland de första i världen som fick se avsnitten, serien hade nämligen inte börjat sändas i USA då. Nu har tv bolaget ABC lagt ner serien och de lät inte ens amerikanarna se de tre sista avsnitten! Hur dumt är inte det? :S
Det är iaf endast repriser som visas på 5an nu, måndagar-fredagar 11:45! Dock tror jag det närmar sig mot slutet.
Serien handlar om en advokat, Nick, vars pappa gått bort och Nick tar över hans viktigaste klienter - rika familjen Darling. Denna rika familj är inte lätt att handskas med eftersom de hela tiden råkar ut för problem och olagligheter.
Jag har blivit förälskad i Nick och hans fru Lisa! De är ett så vackert par. Helt classy och perfekt, inte bara utseendemässigt, han är så smart och manlig, hon är också smart och sååå otrooligt vacker! Älskar hennes ansikte and the haircut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela