México[ˈmehiko]

The new life in North America.

BROR.

Publicerad 2011-06-15 18:00:00 i ALLMÄNT

Han håller på med datorer vilket han älskar som in i. Han har nämligen eget företag..
haha alltid när han frågar mig vad jobbar jag med så säger jag ja men du fixar program åt
olika stora företag.. han bara haha nej? haha och såhär har vi hållt på i 3 år? Det konstiga
är efter att han sagt nej så säger han inte vad han egentligen gör och jag glömmer fråga.. haha..
men det är nåt med System och koordinator.. mer vet jag inte.. Han har iaf jobbat med stora företag som E-on,
Lantmännen, håller på med Volvo nu. Han var i Holland förra månaden och gjorde något där, nu ska han till
Barcelona, och han kasnke ska till Frankrike snart.. Avundsjuk? No, not at all...
Det är så kul när han är hemma och jobbar
Ska berätta lite om min 26-åriga bror and his work. Han håller på med datorer vilket han älskar som in i. Äkta datanörd! Han har eget företag. So what does he do? Haha alltid när han frågar mig vad han jobbar med så svarar jag: Ja, men du fixar program åt olika stora företag.. Han bara haha Nej? Och såhär har vi hållt på i typ tre år, - han frågar jag svarar fel. Det konstiga är att efter att han sagt nej så säger han inte vad han egentligen gör och jag glömmer fråga.. haha.. men det är nåt med system och koordinator.. mer vet jag inte.. HAHA PÅMINNER OM VÄNNER.. What does Chandler work with? alla ba.. ehhh......?
Min bror har iaf jobbat med stora företag bland annat E-On, Lantmännen och nu håller han på med Volvo. Han var i Holland förra månaden och gjorde något där, nu ska han till Barcelona och han kasnke ska till Frankrike snart.. Avundsjuk? No. No, not at all...
Det är så kul när han är här hemma och jobbar, då sitter han i vardagsrummet eller i köket med minst 2 datorer framför sig och pratar i telefon. Nu hjälper han bland annat Volvo i USA, så han sitter och pratar på engelska med en amerikanare och hjälper honom, haha riktigt kul att lyssna :)
Förra veckan när han jobbade hemma bad han mig gå ner till källaren och hämta hans inlines. Så när han hade lunch tog han på sig inlinesen och åkte en runda, haha helt söt. Han är speciell :) Igår kom han hem med värsta golfutrustningen; sån stor golfväska med typ 7 golfklubbor, bollar, med mera. HAN SPELAR GOLF!? haha aww, helt nördig:) Aja, enough skryt about my bro, men jag är verkligen stolt över honom.



Chicago 02/10


Chicago, 02/10


Studenten 06/09


Jag är som sagt jättestolt över min bror! Han har verkligen lyckats i livet och han kan ALLT! Han är så allmänbildad. Oavsett vad, ifall vi bråkar eller tjafsar ofta så är han den viktigaste personen i mitt liv, han är den jag mest bryr mig om och den jag utan någon som helst tvekan hade offrat mitt liv för (och mamma såklart).

Kommentarer

Postat av: dake

Publicerad 2011-06-15 23:16:55

han e verkligen skitgrym!!!

Postat av: Merima

Publicerad 2011-06-17 01:03:19

Haha han är sån som du hade passat med, han uppfyller dina krav - bra jobb, bra längd, älskar att resa - vill till Kina, vill åka skidor hahaha.. ska vi bli släkt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela