México[ˈmehiko]

The new life in North America.

ALI.

Publicerad 2011-06-03 23:26:19 i ALLMÄNT

Idag har jag varit effektiv, satt i biblan och pluggade i typ 5 timmar. Drygt var det men det gick! Imorgon planerar jag att fortsätta nörda mig, hela dagen förhoppningsvis för på söndag åker jag upp till Göteborg och på måndag är det grillning i Malmö!
Jag var förresten ute med Karolina ikväll, vi tog jättefina bilder! Hon tog minneskortet så jag lägger upp bilderna imorgon :)
Ska kolla på filmen "Ali" nu med Will Smith på 9an, har konstigt nog inte sett den. Hoppas den är bra och att jag orkar sitta uppe till halv 3.. Åh, kommer inte palla, är verkligen ingen film-människa.. Eller jo om det är en BRA film!
MEN PALLA att jag klickar på "Enter" 55 gånger och det inte händer nåt när jag publicerar inlägget! Så Irriterande, det ser så fult ut! aja..
Muhammad Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela