México[ˈmehiko]

The new life in North America.

OUR NEW HOME.

Publicerad 2011-07-27 17:41:12 i MÉXICO

Här kommer lite bilder från hemmet. För er som inte har förstått, så är det alltså en duplex. Ett äldre par som äger hela byggnaden som innehåller en undervåning och en övervåning. Och medan de bor i lägenheten på undervåningen, så bor vi på övervåningen :) Det är som två skilda lägenheter. Men bara vår lägenhet känns ju som 5 stycken hahaha :) Allt fanns här redan när vi kom - möbler, kylskåp, spis, TV, lakan & handdukar (nya), toapapper, tvål, tvättmedel, skur spannar och så vidare. Paret är riktigt omtänksamma måste jag tillägga. De frågar hela tiden om allt är bra eller ifall vi saknar någonting mer m.m. Ska försöka få en bild med dem snart :)

WELCOME TO OUR CASA!
BIENVENIDAS! Come in come in :)
Hallen :)
Vårt häng-rum som leder in till våra sovrum (till höger)
Vårt sovrum :)
Mittemot våra sängar har vi en walk-in closet & en egen toalett
Inte så jättestor, men fräsch!
Här har vi en annan toalett i lägenheten!
Här har vi ett annat sovrum där en kommande fransman ska få bo i ! Han fick tjej-rummet hahaha!
Hans toalett - respeekt! Haha stor :(
Ett annat rum, här kan vi hänga med gäster :)
Tvättrummet!
La cocina! Liten, men fräsch :)
Vardagsrummet, hur stort är inte detta? Så högt i tak också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela