México[ˈmehiko]

The new life in North America.

ARRIVAL IN TAMPICO.

Publicerad 2011-07-21 22:37:14 i MÉXICO

Jag hinner inte skriva något nu eftersom vi ska ut och sola och bada vid hotellets pool så kopierar Sahars text!
HOLA SUECIA! :)
Nu sitter jag här på hotellet med min buddy Merima & vilar ett tag. Resan igår gick smidigt, men självklart var det ansträngande i och med att vi flög allt som allt under 18 timmar. Vi mellanlandade först i London och därefter i Houston, Texas. I Tampico Aeropuerto mötte vi en kvinna & två elever från skolan som hjälpte oss med väskorna och körde oss till hotellet Pasada de Tampico. Jättetrevliga verkligen! Klockan var omkring 8 på kvällen då & vi la oss direkt när vi checka in. Därefter har vi nog sovit i 12 timmar :P 10.30 hämtade de oss igen och vi fick kolla på eventuella lägenheter. Tills slut valde vi en som var på ovanvåningen hos ett äldre par kring 50-års åldern :) SÅ SÖTA DE VAR! Helt snälla & verkade riktigt omtänksamma. Fixat nya nummer också idag!
J

Kommentarer

Postat av: Vloreta

Publicerad 2011-07-22 12:34:36

Hann aldrig saga hejdo ordentligt te dig so i guess i have to say goodbye here than haha ha de so kul nu dar borta o va radd om dig o TAKE PICS va faan vi vill veta hur de gor for dig :) puss

Postat av: Merima

Publicerad 2011-07-22 22:37:07

Så söt du är Vloreta! Jag har det kul än sålänge, vi har inte gjort så jättemycket. Ja, jag ska lägga upp en massa bilder :D GRATTIS I EFTERSKOTT förresten! Hoppas ni firade och hade kul! Ta hand om dig! puss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Merima

Hej! Att blogga är inte precis min grej men jag började med det nu ENDAST för att skriva om min Mexiko resa! Enjoy! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela